Italiano Matoo

Eftersom mina föräldrar har varit i Italien så hade vi italiensk buffe idag till middag, asgott. Älskar fan Italien! Italienska, det är så fint!! Fast det mesta låter typ som italienska om man lägger till ett o på slutet enligt mig ;).
Apro på ingenting, jag tror jag ska snatta min mammas kamera inom snar framtid och ta lite fina höstbilder, kommer i ett framtida inlägg. Vill bara tipsa om mina två vänners, Alice och Emmas blogg, den e jättebra och dom uppdaterar ofta, fast Emma kan inte blogga just nu tror ja, för det har hänt nåt med hennes dator..
Kommer blogga imorgon :) kram



Kommentarer
Postat av: Ebba

min då är den dålig tycker du ? :o

2011-10-05 @ 07:36:52
URL: http://ebbaaaaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0