Gym

Nu har jag börjat gymma med mina venner Ebba och Klara :). Har gymmat den här veckan 2 ggr, och det är ganska lagom tycker jag.
Över sommaren har jag tränat en del på armhävningar så nu kan jag äntligen göra riktiga armhävningar. Har försökt att få en mer hälsosam livsstil haha :). Nu rider jag 2 ggr i veckan, gymmar 2 ggr, styrketränar typ lite varje dag och gör armhävningar m.m, jag shufflar hemma på skoj, typ lite varje dag;P och så försöker jag jogga lite ibland på morgonen om jag orkar, men jag kan erkänna att det har jag inte gjort mkt av!
Jag försöker äta nyttigt också och kanske äter onyttigt ungefär en gång i veckan. Hahah nu kanske många tycker att jag är asseriös med det här, men jag mår bra av det :).
Tänkte lägga upp en önskelista snart inför julen även fast det är ganska långt kvar. I något av kommande inlägg :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0